Elämä on täynnä suuria ihmeitä sille, joka on valmis ottamaan niitä vastaan.
-Muumipappa

lauantai 19. maaliskuuta 2016

Käänne

Minä olen taistellut. Olen voittanut ja olen hävinnyt. Olen ollut epätoivon partaalla, mutta läheiset eivät ole antaneet minun menettää toivoa.  Kaikella on tarkoituksensa. En ole katkera. Luotan siihen että asiat järjestyy. Kaivan vahvuuteni. Elämä on puolellani. 

Kaipaan eniten elämän yksinkertaisuutta. Sitä tavallista elämää ja normaalia arkea. Sen ylä- ja alamäkiä. Tunnetta vapaudesta. Näitä asioita osaa arvostaa aivan eritavalla kun ne menettää.

Vahvuutta on hyväksyä heikkous. Joskus omat voimavarat vaan eivät riitä, kun elämää koetellaan. Kaikki tuntuu niin kummalliselta ja epätodelliselta. Onnistuakseni otan kaiken avun vastaan. En aio luovuttaa.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti