Elämä on täynnä suuria ihmeitä sille, joka on valmis ottamaan niitä vastaan.
-Muumipappa

perjantai 24. toukokuuta 2013

Pitkä tauko


Hiljaisuus johtuu siitä, että olen palannut haikein mielin Suomeen ja yrittänyt totutella arkeen täällä. Aika ei kylläkään ole käynyt pitkäksi kiitos ylioppilasjuhlien järjestelyn ja tietysti olen saanut viettää aikaa ihanien ihmisten seurassa. Silti olen jo kovasti ehtinyt ikävöidä ihanaa perhettäni Espanjassa. Sain vasta viestin perheen äidiltä. Hän kertoi pikkuisten kyselleen minua ja käyneet minun huoneessa etsimässä minua. Toinen kaksosista oli kieltäytynyt pukeutumasta, koska minä en ollut siellä. Kyyneleitä on vuodatettu puolin jos toisin. Kuinka minulla onkin ikävä heitä!
Kirjoittamisen on kuitenkin tarkoitus jatkua. Kerron vielä lisää elämästä Espanjassa, mutta sen jälkeen jatkan kirjoittamista elämästäni täällä. Blogissa kerron suurista muutoksista joita nyt on elämässäni edessä, leipomuksistani (olenhan innostunut kakkutaiteilusta), tavallisesta arjesta sekä kaikesta muusta maan ja taivaan välillä! Jatkakaa siis toki lukemista!
Aivan, melkein unohdin, blogin nimi on muuttunut ja ulkoasua yritän parannella pikkuhiljaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti