Elämä on täynnä suuria ihmeitä sille, joka on valmis ottamaan niitä vastaan.
-Muumipappa

sunnuntai 3. elokuuta 2014

Kesäilyä


Kaikki hehkuttaa kesäkuvillaan ja kesällä, joten minä en nyt puhu niistä (melkein) mitään. Piti ihan selata omat kuvat läpi ja niiden kautta miettiä mitä viime aikoina olen touhuillut. Vihdoin ja viimein olen onnellinen vuokralainen. Eilen tehtiin muutto, mikä oli paljon helpompi kuin viime kerralla. Serkku ja vanhempani sekä veljenpoika riitti tällä kertaa muuttoporukaksi.


Pakattu ja purettu on taas aivan liian paljon. Olen saanut kuulla uhkauksi siitä ettei minulla ole asiaa muuttaa mihinkään vuoteen. Vannomatta paras kuitenkin.


Asunto oli monen kiven takaa kaivettu, mutta luulen sen olleen juuri minulle tarkoitettu. Torstaina siitä soitin, lauantaina katsoin ja puolen tunnin päästä sain kirjoittaa onnellisena nimeni paperilappuseen. Halukkaita olisi ollut yhden kerrostalon verran. 


Mitä viime aikoina olen sitten muuta touhunnut? Nähnyt ystäviä ja sukulaisia ympäri Suomea, loikoillut rannalla, syönyt jäätelöä, käynyt Ruotsissa ystäväporukalla, tehnyt töitä, metsästänyt asuntoa, nauranut, juossut, iloinnut, itkenyt, stressannut sekä tietysti kuten miljoona muutakin suomalaista nauttinut kesästä ja sen suomista iloista. 


Kolme päivää lomaan ja haluaisin jo huokaista helpotuksesta, mutta tuntuu että täytyisi vielä puolitoista viikkoa siitä revetä vaikka ja mihin. Jospa vain piiloutuisin jonnekin ja odottaisin syksyä, koulua ja paluuta niin ihanan tylsään arkeen.




Joten rakkaat lukijat nauttikaa vielä ihanasta kesästä ennen vielä ihanampaa syksyä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti