Elämä on täynnä suuria ihmeitä sille, joka on valmis ottamaan niitä vastaan.
-Muumipappa

torstai 16. huhtikuuta 2015

Kaikella on tarkoituksensa


Ei voi muuta kuin hymyillä. Silti sisällä on pieni mietteliäs aate. Se on totta että jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, mutta suru vain puolitettu jaettuna. Näinä kahtena viikkona on aivot raksuttaneet enemmän kuin missään ennen. Sitä ei voi käsittää ennen kuin se osuu kohdalle, kuinka paljon pahaa tähän maailmaan mahtuu.

Minä en tiedä missä olisin ilman minun huippu hyvää ohjaajaani. Minulla toisesta harjoittelusta jäänyt muisto alkoi kolkuttamaan mielessä, koska kukaan ei sitä käsitellyt kanssani missään. Tänään koin kuinka paljon auttaminen toiselle ihmiselle antaa. Miten upeaa on nähdä se hymy ja nauru sen kaiken huonon keskellä. Se tarttuu. Olla läsnä läheisen elämässä aidosti, eikä vaan kadota silloin kun on ongelmia.

Saan olla onnellinen siitä mitä minulla on. Niistä haluan myös pitää kiinni. Vaikka on raskasta ja vaikka stressaan jo ensi syksyn taakkaa (nimeltä opinnäytetyö), niin silti olen onnellinen tästä hetkestä ja siitä mitä kaikkea hyvää tulevat hetket tuovat tullessaan. Ei elämän kuulu olla tasapaksua, siihen kuuluu ne pienet mäet ylös ja alas. Minä myös uskon siihen että kaikella on tarkoituksensa. 

P.S. Tieto veronpalautuksesta tuli juuri oikealla hetkellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti