Elämä on täynnä suuria ihmeitä sille, joka on valmis ottamaan niitä vastaan.
-Muumipappa

sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Pahoinvointia ja väsymystä



Kannattaa herätä ennen kukonlaulua aamulla niin kerkeää lukea monta sataa sivua teoriaa tulevaa harjoittelua varten… Noh en ole katkera. Toivottavasti vaan ensi viikolla olen ahkerana harjoittelussa ja opin innolla uutta. (Haistan tavoitteiden makua edellisessä lauseessa.)

Blogi on ollut pidemmän aikaa hiljainen tai ainakin vähäsanainen ja varsinkin kuvaton. Se johtuu siitä, ettei minulla kerta kaikkiaan ole ollut jaksamista panostaa tänne laisinkaan. Olen yrittänyt kirjoittaa sen verran että lukijoilla olisi lukemista. Laatuun en ole panostanut. Mielessä pyörii niin moni asia koskien tulevia viikkoja, etten edes ole saanut mitään, omasta mielestä järkevää, aikaiseksi. 

Seuraava harjoittelu alkaa huomenna. Sitä ennen olen ehtinyt käydä työkeikoilla kamalassa kelissä (hengissä onneksi selvittiin tuolta alle 100 km työmatkalta). Olen ehtinyt myös lapsenvahdiksi, käynyt kelekkakisoissa, sekä nähnyt ystäviä ja tuttavia. (Toistoa joka postauksesta.) 

Sen lisäksi olen myös viettänyt unettomia öitä. Turhaan kylläkin. Tällä hetkellä olen taas uudessa kaupungissa ja odotan mielenkiinnolla tulevia viikkoja. Kaikista parasta on olla lähellä sukulaisia. Näin ehdin heitäkin kerrankin nähdä enemmän. 

Eilen siis saavuimme tänne neljän viikon asunnolleni. Tilaa on enemmän kuin missä ikinä olen asunut; kolme makuuhuonetta, kaksi vaatehuonetta, parveke, kodinhoitohuone, kylpyhuone, vessa, keittiö ja olohuone. Sisustus on kuin mummonmökissä mummon vanhoilla huonekaluilla, sen verran niitä vaan on että on varmaan naapurinkin huonekalut täällä. Ei minua haittaa, tykkään oikein kovasti tästä paikasta ja asunnosta, minulla on iso makuuhuone ja sopivasti kaappitilaa. Toivon mukaan asunto on koko ajan vain minun käytössäni. 

Tiivistettynä: tekemistä ja lomaväsymystä on riittänyt, nyt kuitenkin positiivisin mielin kohti kevättä, siellä odottaa monia iloisia asioita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti