Elämä on täynnä suuria ihmeitä sille, joka on valmis ottamaan niitä vastaan.
-Muumipappa

lauantai 10. lokakuuta 2015

Muistilappu

Olen tänään kirjoittanut ainakin kolme muistilappua. Aina uusi edellisen tilalle. Opiskelut sujuu hyvin ja olen aikataulussa, ajatellen tulevaa tenttiä ja muita määräaikoja. Silti tämä tehtävien määrä, vähenemisen sijaan, tuntuu vain lisääntyvän. 

Eilen en ehtinyt kun vasta illalla tehdä tehtävää ja istua alas ensimmäisen kerran, muttei haitannut yhtään. Nyt on paikat järjestyksessä ja siistiä remontin jäljiltä. Tänään jatkoin vähän siistimistä, mutta pääasiassa olen opiskellut. Nopeasti aika on taas vierähtänyt iltaan. 

Olen silti tyytyväinen ja vaikka muistulappuja kertyykin niin kyllä oppiakin niiden mukana. Pieni kiire pitää hyvin opiskeluvirettä yllä. Ensi viikon aion tehdä opinnäytetyötä, jos huomenna saisin muut tehtävät tehdyksi. 

Mikä parasta kahtena iltana olen saanut lenkkeillä revontulien valossa! Kylmää on, mutta niin kuuluukin kun talvi tulee. Haikeana mietin mennyttä syksyä, mutta toisaalta odotan jo lunta (pakkasta en niinkään).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti