Elämä on täynnä suuria ihmeitä sille, joka on valmis ottamaan niitä vastaan.
-Muumipappa

keskiviikko 28. toukokuuta 2014

24h road trip

Kaksi moniosaajaa liikkeellä. Käytiin ystäväni kanssa pikareissu asunnollani. Minulla oli vielä yksi koulujuttu hoidettavana. Lähdettiin tiistaina ajelemaan ja tänään takaisin. Matkan aikana sain tietää että minun siirtoni toiseen ammattikorkeakouluun on hyväksytty. (Siitä lisää myöhemmin.) Siispä aloitimme pakkaamaan mukaan kaiken mikä autoon mahtui.

Kaupunki ajossa kartanlukija unohti tehtävänsä ja ajoin melkein kaksi kertaa saman pyöräilijän päälle. Koululla näin luokkatoverin ja kävin mm. perumassa harjoittelun. Ystäväni sai shokin sairaanhoitajaopiskelijoiden puheista. Minä tein tentin ja sitten lähdettiin pakkaileen auto loppuun.
Saatiin jopa pyörä kiinni meidän älyllä ja on se ainaki vielä mukana...

Käytiin aikasemmin hakemassa ilmaiset pitsat. (Annoin edellisistä -palaneista- asiakaspalautetta.) Aloin ajaessani nälkiintymään ja kaipaileen ylijäämää. Ehdittiin sekin hetkeksi kadottaa ja minä sain sormeni mustaksi sitä etsiessä.

On se jännä että sitä tavaraa vaan jostain kertyy vaikka sitä yrittää olla haalimatta. Pakkaamistakaan ei koskaan opi vaan ne painavat kirjat pitää ängetä yhteen kassiin js sitten sitä raahataan sormet mustelmilla ja maha naurusta kippuralla.

Ilma on ollut kylmä. Tänään sentään paistoi aurinko. Toivottavasti lauantaina olisi lämpimämpi kun mennään ylioppilasjuhliin.

Nyt loppumatkan minä olen pelkääjän paikalla. Onneksi ei ole pitkä matka, (ja minä en aja) koska nukahan kohta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti