Elämä on täynnä suuria ihmeitä sille, joka on valmis ottamaan niitä vastaan.
-Muumipappa

perjantai 10. tammikuuta 2014

Home sweet home

Kotona taas. Viimeiset lomapäivät on olleet melko rauhallisia. Tulin vasta kotiin ja olen sisustusintoillut lukemisen välillä. Kävin myös kaupoissa kiertelemässä, josko olisin löytänyt lautasliinatelineen, muttei sopivaa löytynyt. Siltikään minulla ei ollut tylsä kauppareissu. Tapahtui yhtä jos toista, mutta hauskinta oli että minua haastateltiin radioon. Toinen kerta kun sain ääneni kuuluviin nimittäin olen jo paikalliseen lehteenkin muutaman sanan sanonut. Ei mitään ihmeellistä mutta kuitenkin.

Olen ihastunut sanontoihin ja niitä lukiessani halusin saada sellaisia jonnekin esille. Niinpä taiteilin wordillä ja kontaktimuovilla mielestäni aivan upean kokoelman, joka nyt on piristämässä wc:n ovea.  Joukosta löytyy sanontoja espanjaksi ja suomeksi sekä internetistä löydettyjä että pari itse kirjoitettua.

Kahden ja puolen tunnin jälkeen
Joululahja suklaa ja uusi taulu <3
Herkullisia hetkiä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti