Elämä on täynnä suuria ihmeitä sille, joka on valmis ottamaan niitä vastaan.
-Muumipappa

sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Kummius

Minulla on yhteensä viisi kummia: setäni ja hänen edesmennyt vaimonsa, serkkuni sekä tätini ja hänen miehensä. Tätini ja hänen miehensä ovat olleet minulle läheisimmät koko elämäni ajan. Heiltä olen oppinut ja saanut elämälleni aivan mahdottoman paljon kaikkea. Olen aina arvostanut heitä ja pitänyt todella tärkeinä ihmisinä elämässäni. Kummit ovat kuin toiset vanhemmat. He ovat läsnä, niin huolenpidossa kuin ystävyydessä. Minulla onkin maailman parhaat kummit ja siten kummius on noussut minulle tärkeäksi asiaksi. Ihaninta on huomata miten paljon he välittävät minusta ja minä heistä. Kiitos että olette elämässäni!

Olen itse veljentyttäreni kummitäti. Toivon todella, että osaan olla yhtä hyvä ja ihana kummi veljentyttärelleni kuin minun kummini ovat minulle. Haluaisin, ettei hänen koskaan tarvitse pelätä kertoa minulle mitään, ja että voisin aina olla hänelle avuksi. Pitää huolta ja antaa neuvoja elämän tielle. Tämä lainaus toimii yhtä hyvin kummiin kuin tätiin: ”Vain tädit voivat rakastaa sinua kuin äiti, pitää salaisuudet kuin sisko, olla todellinen ystävä sinulle, ja antaa potkun pyllylle kun tarvitset sitä.” Tätinä ja kummina oleminen on todella tärkeää ja arvostettavaa työtä!

Tädin rakas<3
Kummityttö <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti