Elämä on täynnä suuria ihmeitä sille, joka on valmis ottamaan niitä vastaan.
-Muumipappa

torstai 28. maaliskuuta 2013

Dia 11

Toinen päivä Madridissa. Tai no oikeastaan oltiin koko päivä Retiron puistossa. Oi että rakastuin siihen ja se on oikeasti ihan valtava. Me sentään oltiin siellä koko päivä eikä ehditty kiertää kokonaan. Siellä oli kilpikonnia ja ankkoja sekä vaikka mitä muuta. Muun muassa erittäin kummallinen japanilaisten taidenäyttely (vaan isoja pallokuvioita joka paikassa). Katsottiin nukketeatteria. Se oli ihan mahtavia!

Leikittiin leikkipuistossa. Minä ja B jahdattiin lintuja. Sitten miehet saapuivat ruokien kanssa ja mentiin syömään (Burger king ruokien kera teatterin lavalle). Minähän siis olen lomalla, mutta autan silti mielelläni. Meitä on täällä nyt kylläkin viisi aikuista ja kaksi teiniä huolehtimassa neljästä riiviöstä ja silti tekemistä riittää. Puisto oli ihan täynnä porukkaa kun nyt on semana santa ja siksi pitikin aina laskea että kaikki neljä on koolla. Minulle tultiin puistossa kaksi kertaa puhumaan niitä näitä, luulivat minua täysin espanjalaiseksi. On mukavaa ettei minua pidetä turistina vaan olen jo sopeutunut joukkoon.


                                        
Huomenna mennään sitten vaeltamaan jos sää suosii. Ja illalla minä olen noitten kaikkien lasten lastenvahti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti